torsdag 15 augusti 2013

Längesedan man var här....!!





Ja det var ju ett tag sedan man var här.
Fixade till lite bilder på Nelly idag.

Hon åkte till Turkiet idag, och man är riktigt orolig som förälder att nått ska hända.
Jag kommer nog inte att kunna sova riktigt i natt.

En rolig sak är att jag fått kontakt med en grym fotograf som har en hel del uppdrag / år med allt från bröllop till händelser och tävlingar.

Vi har pratat en hel del och igår frågade han om jag kunde följa med och hjälpa honom med lite uppdrag.
Han har kollat lite på mina foton på min fotosida och gillade dom :)

Jag kan säga att jag har mycket att lära av honom och hans teknik, hans bilder är magiska.
Så nu när jag ska hjälpa honom, så ska jag ta in allt av hans teknik och alla tips.

Vi har även pratat om att fota lite tillsammans privat, utanför hans uppdrag, vilket kommer att bli trevligt :)