tisdag 16 juli 2013

Foto promenad...



Ush det var längesedan jag skrev nått här.

Jag var på en promenad uppe på den berömda skalleberget här i Haverdal.
Många konstnärer har målat sina tavlor härifrån, och ni kan se en hel del solnedgångar som jag fotat därifrån inne på min fotosida.

Det är något magiskt med det berget, där finns grotta och gravar från bronsåldern och många folksagor som jättar osv finns det omtalat med.

När jag kom upp på berget så på en gammal träbänk, låg denna fina bukett som någon hade glömt.
Jag knäppte av ett par bilder och vandrade vidare, när jag sedan kom tillbaka var den borta.



2 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

Det är magiskt...
Det är ett bra omen..någon älskar dig villkorslöst... för att du har en fin själ.
Kram på er alla
Faster

morris sa...

Stort tack Faster !
Det värmer att höra :